Linia de cale ferată București-Constanța
Grupul Webuild a contribuit în mod direct la construcția a trei tronsoane relevante ale liniei de cale ferată București-Constanța, un proiect ale cărui obiective principale au fost creșterea capacității de trafic și reducerea timpului de călătorie între cele două orașe, modernizarea liniei prin aducerea acesteia la standarde europene și integrarea tronsonului în rețeaua transeuropeană de transport TEN-T.
În total, lucrările efectuate au dus la modernizarea și îmbunătățirea a 106 km de linie principală cu două benzi pe tronsonul Fundulea-Fetești, inclusiv modernizarea podului de la Mostiștea și construirea podului de la Sărulești cu o lungime de 340 și, respectiv, 235 de metri. Proiectul a permis creșterea vitezei la 160 km/oră pentru trenurile de călători și la 120 km/oră pentru trenurile de marfă. Lucrările efectuate de Webuild s-au desfășurat pe tronsoanele identificate ca Secțiunea 2 Fundulea-Lehliu, Loturile 1 și 3 și Secțiunea 3-4 Lehliu-Ciulnița-Fetești, Lotul 2.
Lotul 2 al secțiunii 3-4 este identificat ca fiind cel mai relevant dintre cele realizate de Webuild. Proiectul a inclus modernizarea a aproximativ 78 km de linie cu cale dublă pe tronsonul Lehliu-Fetești și modernizarea a aproximativ 23 km de cale ferată în 9 stații.
Lucrările de pe secțiunea 2, loturile 1 și 2, au inclus modernizarea a 28 km de linie de cale ferată dublă, pe un traseu de la Fundulea la Lehliu, inclusiv modernizarea a două stații și a podului Mostiștea și construirea podului de la Sărulești.
+ + +
de linie cu cale dublă
+ + +
pod de modernizat
+ + +
pod de construit
Bucharest-Costanta Railway